Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Prace nad Lokalną Strategią Rozwoju - ankiety

Leader2 001

Dzięki zaangażowaniu wielu mieszkańców, przedsiębiorców, radnych, wójtów, burmistrzów i sołtysów powstało Partnerstwo Dobra Widawa, którego najważniejszym celem jest praca na rzecz rozwoju regionu. Aby określić właściwe cele, aby nasze działania były sprawne i przebiegały zgodnie z wcześniej założonymi planami należy przygotować bardzo ważny dokument – Lokalną Strategię Rozwoju. Na podstawie zapisów w strategii wdrażane będą projekty łączące zasoby ludzkie, naturalne, kulturowe, historyczne, wiedzę i umiejętności przedstawicieli czterech sektorów: publicznego, gospodarczego, społecznego i mieszkańców. Zapisy zawarte w strategii posłużą nam do właściwego zarządzania i podejmowania kroków, których celem będzie poprawa warunków życia i zrównoważony rozwój na obszarach wiejskich.

Aby wszystkie nasze działania przyniosły zamierzone efekty, konieczne jest osobiste zaangażowanie się wszystkich mieszkańców i instytucji wspierających w stworzenie tego dokumentu, a następnie w realizację zawartych w tym dokumencie działań.

Mamy nadzieję, że nasza partnerska współpraca w dużej mierze przyczyni się do rozwoju naszego regionu.

HARMONOGRAM SPOTKAŃ Z MIESZKAŃCAMI

PUNKTY KONSULTACYJNE W GMINACH

 Plan włączenia społeczności lokalnej

PROW 2014-2020 (link)

 Prezentacja z warsztatów

Konsultacje społeczne LSR w siedzibie biura Stowarzyszenia LGD Dobra Widawa

ul. Wojska Polskiego 67/69
56-400 Oleśnica 

Godziny pracy biura

poniedziałek  - piątek:  7.45 - 15.45

 

ankieta1rys

 zgłoś projekt 001

...

 

Klikając poniżej można wypełnić ankietę dotyczącą analizy obszaru LGD

ANKIETA dotycząca analizy obszaru objętego LGD do celów przygotowywania Lokalnej Strategii Rozwoju

 

 

Analiza mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń

(analiza SWOT)