Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Rozstrzygnięcie konkursu na dyrektora biura LGD.

27 stycznia 2012 zakończył się termin składania dokumentów aplikacyjnych na stanowisko Dyrektora biura LGD Dobra Widawa. Do biura LGD wpłynęły dokumenty trzech osób: Tomasza Zgadzaj, Mieczysława Skuzy oraz Marioli Kwiatkowskiej.

6 lutego 2012 roku od 15.00 do 16.30 Zarząd LGD Dobra Widawa przeprowadził rozmowy kwalifikacyjne z wszystkimi w/w kandydatami. W wyniku rozmów i oceny na stanowisko Dyrektora biura został wybrany Mieczysław Skuza., który wykazał się największym doświadczeniem z zakresu zarządzania i pracy w organizacjach pozarządowych, wiedzą z zakresu programu LEADER i PROW 2007-2013 oraz LSR Partnerstwa Dobra Widawa.